Λόγω εργασιών συντήρησης των συστημάτων του Ειδησεογραφικό Πρακτορείο    www.vouli.net, θα υπάρξει διακοπή στις υπηρεσίες. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας. * Ειδησεογραφικό Πρακτορείο _ www.vouli.net _ από το 1980 * Hellenic Cypriot * Hellenic Cypriot Press Agency * Κυβέρνηση www.vouli.net * Κυβέρνηση * Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης Ι.Ι. Μάγερ * Κυβέρνηση * Υπουργεία * Κυβερνητικός Εκπρόσωπος * Κόμματα * Βουλευτές * Κοινοβουλευτικές Ομάδες *_ Κύπρος * Κυβέρνηση * Κόμματα * Ε.Ε. * Ορθοδοξία * voulinet_politics * Παιδεία * Πολιτισμός * Περιφέρειες * Δήμοι * Τουρισμός * Βουλή * Economy * Business * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

13.1.11

AΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ.ΚΑΡΟΛΟΥ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ κ.AVIGDOR LIEBERMAN

AΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ κ.Α.LIEBERMAN

13.1.2011



ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Καλωσορίσατε. Χαίρομαι που σας βλέπουμε στην Αθήνα.



Α.LIEBERMAN: Και για μένα είναι μεγάλη χαρά.



ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Πρέπει να πω ότι η προσέγγιση των χωρών μας είναι σημαντική, η πρόοδος, όλοι μιλούν για τον ενεργειακό τομέα που μπορεί να υπάρξει μια πολύ καλή και επωφελής συνεργασία. Αλλά εγώ, επειδή προέρχομαι από αγροτική περιοχή που υπηρέτησα 20 χρόνια σαν βουλευτής, ενδιαφέρομαι για τη συνεργασία στον αγροτικό τομέα, γιατί εσείς έχετε κάνει μια μεγάλη πρόοδο στην τεχνολογία, αλλά και στις νέες μεθόδους καλλιέργειας.



Α.LIEBERMAN: Πρέπει να σας πω ότι πραγματικά χαίρομαι που επισκέπτομαι την Ελλάδα. Την έχω επισκεφθεί πολλές φορές ήδη, και με την οικογένειά μου και τα παιδιά μου, και πραγματικά είναι ιδιαίτερη χαρά όταν έχουμε να κάνουμε την ευκαιρία διακοπές στην Ελλάδα. Και είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που έρχομαι και επίσημα ως Υπουργός των Εξωτερικών.



Πραγματικά, απολαμβάνουμε τις εξαίρετες διμερείς σχέσεις ανάμεσα στις δύο χώρες και με χαρά συναντήθηκα χθες με μέλη της Εβραϊκής Κοινότητος της Αθήνας, οι οποίοι μου είπαν ότι δεν θυμούνται ποτέ στο παρελθόν οι σχέσεις ανάμεσα στις δύο χώρες να έφτασαν σε τέτοιο υψηλό επίπεδο.

Και επίσης είναι πολύ ευτυχείς με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα σχετικά με το θέμα αυτό στην Ελλάδα. Και επίσης, απολαμβάνουν την καλές σχέσεις που έχει η ελληνική κυβέρνηση με την εβραϊκή κοινότητα.

Όσον αφορά τα αγροτικά θέματα πρέπει να σας πω ότι ενδιαφέρουν και εμένα πολύ και είμαι λάτρης του λαδιού της Καλαμάτας.-

Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης

  Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης