voulinet_politics

Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

30.5.09

Σήμερα παραδίδεται στην κυκλοφορία το σημαντικότερο οδικό έργο που έχει γίνει ποτέ στη χώρα μας. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΒΕΝΕΤΙΚΟΥ Κυρίες και κύριοι, Αγαπητοί φίλοι, Σήμερα παραδίδεται στην κυκλοφορία το σημαντικότερο οδικό έργο που έχει γίνει ποτέ στη χώρα μας. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Η Εγνατία Οδός ενώνει την Ανατολή με τη Δύση. Αλλάζει την εικόνα στη Βόρειο Ελλάδα. Αλλάζει το χάρτη της χώρας. Μικραίνει τις αποστάσεις μεταξύ 5 περιφερειών της πατρίδας μας. Βγάζει την κάποτε «ξεχασμένη» Ελλάδα από την απομόνωση. Δημιουργεί νέες και πολύ μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης. Φέρνει τη Θεσσαλονίκη ξανά στο επίκεντρο των Βαλκανίων. Το 2004, βρήκαμε έτοιμο λιγότερο από το μισό έργο της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αξόνων της. Δυστυχώς, η προηγούμενη κυβέρνηση προσπαθούσε να δημιουργήσει μια «εικονική πραγματικότητα», τάζοντας συνεχώς ότι θα ολοκληρώσει το έργο. Η αλήθεια όμως ήταν ότι απέμενε να γίνει το δυσκολότερο κομμάτι του. Εμείς κάναμε μια επιλογή ευθύνης: Να μείνουμε μακριά από παιχνίδια εντυπώσεων. Να δουλέψουμε εντατικά για να ολοκληρώσουμε και να παραδώσουμε το εθνικής σημασίας αυτό έργο. Δεν είπαμε τίποτα που δεν μπορούσαμε να υλοποιήσουμε. Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς μου είπε ότι το έργο μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε περίπου 5 χρόνια από τη μέρα που αναλάβαμε. Του ζήτησα να κάνει ό,τι μπορεί για να πετύχουμε αυτό το στόχο, που τότε σε πολλούς έμοιαζε ανέφικτος. Με μεθοδική και συστηματική, επίπονη προσπάθεια, τα καταφέραμε! Είναι ένα έργο που πραγματικά αλλάζει τη ζωή των πολιτών σε περιφέρειες ολόκληρες της χώρας. Είναι ένα σπάνιο, από τεχνικής άποψης, έργο. Οφείλω να πω ότι με έχει εντυπωσιάσει. Όλοι στην Κυβέρνηση, είμαστε υπερήφανοι, που αυτό το έργο προχώρησε τόσο γρήγορα και τελικά ολοκληρώθηκε επί των ημερών μας. Και είμαστε διπλά υπερήφανοι, γιατί όλα αυτά τα δύσκολα από τεχνικής σκοπιάς τμήματα, όχι μόνο σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με τρόπο άψογο, αλλά και με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον. Θέλω και προσωπικά να συγχαρώ το Γιώργο Σουφλιά και όλους όσοι εργάστηκαν για να γίνει πραγματικότητα η Εγνατία. Θέλω ασφαλώς να συγχαρώ και όλους όσοι δούλεψαν επί των ημερών των προηγούμενων κυβερνήσεων. Η ολοκλήρωση του εθνικού αυτού έργου δείχνει ότι μπορούμε να πετυχαίνουμε τους στόχους μας, όταν δουλεύουμε σκληρά, όταν δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας, δεσμεύτηκα να φέρουμε στο επίκεντρο της πολιτικής μας την ελληνική περιφέρεια. Δεσμεύτηκα να το κάνουμε στην πράξη, και όχι στα λόγια. Αυτά τα 5 χρόνια, υλοποιείται το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων υποδομής που έχει γνωρίσει ποτέ ο τόπος. Μόνο το ΥΠΕΧΩΔΕ υλοποιεί έργα ύψους περίπου 19 δισ. ευρώ, ενώ πολύ σημαντικά έργα υλοποιούνται και από τις Περιφέρειες. Σε όλη την Ελλάδα, υλοποιούνται εκκρεμότητες δεκαετιών. Πραγματοποιούνται προσδοκίες ολόκληρων γενιών. Η προηγούμενη κυβέρνηση είχε πει ότι θα ολοκλήρωνε την Εγνατία το 2000. Το Μετρό Θεσσαλονίκης όλο το ξεκινούσαν κι όλο έμενε στα χαρτιά. Έργα που στοίχειωναν εμείς εργαστήκαμε σκληρά και μεθοδικά για να τα κάνουμε πραγματικότητα. Σε όλη τη χώρα δρόμοι, λιμάνια, αεροδρόμια, φράγματα κάνουν τη ζωή του πολίτη καλύτερη. Η εικόνα της χώρας αλλάζει ριζικά. Παράλληλα, αρχίζουμε την επόμενη γενιά νέων έργων, της προγραμματικής περιόδου 2007-13. Το 80% των έργων αυτών γίνονται και θα γίνουν στην περιφέρεια. Όλη η Ελλάδα πηγαίνει μπροστά. Η Ελλάδα προοδεύει. Όχι στα λόγια, αλλά στην πράξη. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτή είναι η αλήθεια του έργου μας.