Λόγω εργασιών συντήρησης των συστημάτων του Ειδησεογραφικό Πρακτορείο    www.vouli.net, θα υπάρξει διακοπή στις υπηρεσίες. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας. * Ειδησεογραφικό Πρακτορείο _ www.vouli.net _ από το 1980 * Hellenic Cypriot * Hellenic Cypriot Press Agency * Κυβέρνηση www.vouli.net * Κυβέρνηση * Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης Ι.Ι. Μάγερ * Κυβέρνηση * Υπουργεία * Κυβερνητικός Εκπρόσωπος * Κόμματα * Βουλευτές * Κοινοβουλευτικές Ομάδες *_ Κύπρος * Κυβέρνηση * Κόμματα * Ε.Ε. * Ορθοδοξία * voulinet_politics * Παιδεία * Πολιτισμός * Περιφέρειες * Δήμοι * Τουρισμός * Βουλή * Economy * Business * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

15.6.11

Αθήνα, 15 Ιουνίου 2011
Ο Πρωθυπουργός, Γιώργος Α. Παπανδρέου, έγινε δεκτός σήμερα από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια.
Στην αρχή της συνάντησης, ο Πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος, είχαν τον ακόλουθο διάλογο:





Κ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: Καλημέρα. Είναι μια στιγμή που απαιτείται πανεθνική προσπάθεια.

Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Όπως είπατε, κύριε Πρόεδρε, απαιτείται πανεθνική προσπάθεια. Γιατί είμαστε σε μια ιστορικά κρίσιμη στιγμή και στιγμή κρίσιμων αποφάσεων.

Όπως ξέρετε, πιστεύω και θεωρώ ότι είναι και ευεργετική για τα συμφέροντα της χώρας η εθνική συνεννόηση. Εγώ, ακόμα και σήμερα, είμαι σε επαφή και επικοινωνώ με τους αρχηγούς των άλλων κομμάτων, ακριβώς προς αυτή την κατεύθυνση.

Από την άλλη πλευρά, ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Και εμείς έχουμε, και εγώ έχω, επίγνωση των ευθυνών των δικών μου, της Κυβέρνησής μου, απέναντι στον Ελληνικό λαό και απέναντι στη χώρα.

Και γι’ αυτό, σε κάθε περίπτωση, εμείς θα προχωρήσουμε με αυτό το αίσθημα ευθύνης για τις απαραίτητες αποφάσεις, για να βγει η χώρα από την κρίση.

Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης

  Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης