Λόγω εργασιών συντήρησης των συστημάτων του Ειδησεογραφικό Πρακτορείο    www.vouli.net, θα υπάρξει διακοπή στις υπηρεσίες. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας. * Ειδησεογραφικό Πρακτορείο _ www.vouli.net _ από το 1980 * Hellenic Cypriot * Hellenic Cypriot Press Agency * Κυβέρνηση www.vouli.net * Κυβέρνηση * Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης Ι.Ι. Μάγερ * Κυβέρνηση * Υπουργεία * Κυβερνητικός Εκπρόσωπος * Κόμματα * Βουλευτές * Κοινοβουλευτικές Ομάδες *_ Κύπρος * Κυβέρνηση * Κόμματα * Ε.Ε. * Ορθοδοξία * voulinet_politics * Παιδεία * Πολιτισμός * Περιφέρειες * Δήμοι * Τουρισμός * Βουλή * Economy * Business * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

14.3.20

Θετική στον κορονοϊό η σύζυγος του Στ. Πέτσα

Θετική στον κορονοϊό η σύζυγος του Στ. Πέτσα


Με μια ανάρτηση στο Facebook ο Στέλιος Πέτσας έκανε γνωστό πως η σύζυγός του βρέθηκε θετική στον κορονοϊο.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ενημέρωσε πως είναι καλά στην υγεία της και σε καραντίνα ενώ ο ίδιος που εξετάστηκε επίσης βρέθηκε αρνητικός.
Ο κ. Πέτσας ανακοίνωσε επίσης ότι θα συνεχίσει την ενημέρωση του μπρίφινγκ και θα ασκεί τα καθήκοντά του από απόσταση.
Ακολουθεί όλο το κείμενο της ανάρτησης του κυβερνητικού εκπροσώπου:

«Η σύζυγός μου εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα και θεωρήσαμε σκόπιμο να εξεταστούμε και οι δυο για τον κορονοϊό (COVID-19).
Το Ινστιτούτο Παστέρ απεφάνθη προ ολίγου ότι εγώ είμαι αρνητικός, αλλά η σύζυγός μου είναι θετική στον #covid_19. Εγώ και τα παιδιά δεν έχουμε κανένα σύμπτωμα, ενώ η σύζυγός μου είναι καλά και παραμένει απομονωμένη από την υπόλοιπη οικογένεια.
#Μένουμε_σπίτι λοιπόν τις επόμενες ημέρες.
Θα συνεχίσω την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, τις εμφανίσεις μου και τα υπόλοιπα καθήκοντά μου εξ' αποστάσεως, τηλεφωνικά ή/και με ηλεκτρονικό τρόπο.
Θα αντιμετωπίσουμε όλοι τον #covid_19 ακολουθώντας τις συμβουλές των ειδικών και λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ατομικής υγιεινής και προστασίας».

Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης

  Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης