Λόγω εργασιών συντήρησης των συστημάτων του Ειδησεογραφικό Πρακτορείο    www.vouli.net, θα υπάρξει διακοπή στις υπηρεσίες. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας. * Ειδησεογραφικό Πρακτορείο _ www.vouli.net _ από το 1980 * Hellenic Cypriot * Hellenic Cypriot Press Agency * Κυβέρνηση www.vouli.net * Κυβέρνηση * Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης Ι.Ι. Μάγερ * Κυβέρνηση * Υπουργεία * Κυβερνητικός Εκπρόσωπος * Κόμματα * Βουλευτές * Κοινοβουλευτικές Ομάδες *_ Κύπρος * Κυβέρνηση * Κόμματα * Ε.Ε. * Ορθοδοξία * voulinet_politics * Παιδεία * Πολιτισμός * Περιφέρειες * Δήμοι * Τουρισμός * Βουλή * Economy * Business * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

20.7.17

Συνέντευξη υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη

Συνέντευξη υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη
στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης»
και το δημοσιογράφο κ. Απόστολο Λυκεσά




-Δημοσιογράφος: Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, είναι κοντά μας. Καλημέρα σας κ. Υπουργέ.
-Υπουργός: Καλημέρα σας.
-Δημοσιογράφος: Είστε καλά μετά τη μάχη; Περιμένατε ότι θα ήταν τόσο εύκολη; Γιατί ως εύκολη την είδαμε τελικά. Σας είδαμε εκεί να είστε με φακέλους με παραφακέλους, ήταν καταπληκτική η εικόνα, ελπίζω κάποιος να τράβηξε μια φωτογραφία. Αλλά, μάλλον δε χρειάστηκε καν να τους χρησιμοποιήσετε.
-Υπουργός: Τους ήξερα. Τους ήξερα απέξω, δεν χρειάστηκε να τους χρησιμοποιήσω. Πιστεύω ότι αυτά που γίνονταν στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, είναι μυστικό της πόλης, πάρα πολλά χρόνια και πολλές δεκαετίες. Αυτό που έγινε τις προηγούμενες μέρες στο διάλογο που υπήρχε στις Επιτροπές και την Ολομέλεια είναι αυτά τα μυστικά, σιγά - σιγά να αρχίσουν να δημοσιοποιούνται, για να ξέρουν και οι Έλληνες πολίτες πως αναπαραγόταν ο παλαιοκομματισμός στη Β. Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη, πως η Θεσσαλονίκη από πρωτεύουσα του παρακράτους έγινε στη συνέχεια μετά τη μεταπολίτευση πρωτεύουσα του παλαιοκομματισμού και πως αναπαράγονταν συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα, βουλευτές, δήμαρχοι, δημοσιογράφοι Μέσα, προμηθευτές και άλλοι. Αυτό έγινε και πιστεύω, ότι θα έχουμε πλέον τη δυνατότητα, μαζί με την προσπάθεια να έχουμε ένα άλλο τοπίο στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, είναι κοινή προσπάθεια με τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, με τους δήμους με την Περιφέρεια τους εργαζόμενους, ταυτόχρονα να μαθαίνουμε και τι γινόταν σ’ αυτόν τον οργανισμό από το 57 μέχρι και σήμερα.
-Δημοσιογράφος: Αυτό είναι και αίτημα μας, οφείλω να σας πω. Ταυτοχρόνως με την παρακολούθηση των δρωμένων θα πρέπει και τα λεωφορεία να κινούνται. Αυτό είναι μεγάλο στοίχημα κ. Σπίρτζη. υπό την έννοια, δεν είναι και τίποτα, όλα έχουν προβλήματα
-Υπουργός : Μα για αυτό έγινε και παρέμβαση. Αν δεν υπήρχαν προβλήματα δεν θα υπήρχε λόγος του να πάμε σε μία μεγάλη τομή κατά τη γνώμη σαν και αυτή που ψηφίστηκε χθες.
-Δημοσιογράφος: Θα ξαναγυρίσουμε σ’ αυτά. Θέλω να πάμε πρώτα σε κάτι πρακτικό. Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε. Η καινούρια διοίκηση πότε θα οριστεί;
-Υπουργός: Μόλις δημοσιευτεί στο φύλλο της εφημερίδας της κυβέρνησης, λίγες μέρες αργότερα.
-Δημοσιογράφος: Αυτό δηλαδή συνήθως πόσο παίρνει; Να το θέσω διαφορετικά. Έστω την επόμενη Παρασκευή έχει δημοσιευτεί. Την επόμενη Δευτέρα θα υπάρχει νέο διοικητικό συμβούλιο που θα αντικαταστήσει τον κ. Στεφανίδη;
-Υπουργός: Θα γίνει προσπάθεια να γίνει πολύ γρήγορα. Δε ξέρω αν θα γίνει σε μία μέρα ή σε δύο μέρες, αλλά θα γίνει προσπάθεια να γίνει γρήγορα. Και δεν είναι μόνο ο αποιδιωτικοποιημένος ΟΑΣΘ που πρέπει να έχει νέα διοίκηση, είναι και ο νέος φορέας που θα πρέπει να κάνει τον σχεδιασμό, τον έλεγχο, τον συντονισμό όλων των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, κι αυτός θα πρέπει να έχει ένα διοικητικό συμβούλιο, να συγκροτηθεί, να μελετήσει ποια είναι τα νέα δρομολόγια που πρέπει να γίνουν. Να δούμε επίσης το θέμα των ΚΤΕΛ που ήταν πραγματικά συγκλονιστική η κατάθεση του προέδρου των ΚΤΕΛ σε σχέση με το τι επέβαλαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις και στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, να δούμε τον ρόλο των ταξί, των ποδηλατοδρόμων…
-Δημοσιογράφος: Αυτό είναι κατανοητό, αλλά η πραγματικότητα είναι σκληρή, εγώ για να κατέβω στη δουλειά παίρνω το λεωφορείο πρωί – πρωί, αν δεν βρω το λεωφορείο…
-Υπουργός: Κύριε Λυκεσά έτσι είναι. Αλλά το να βελτιώσουμε τις αστικές συγκοινωνίες και να εφαρμόσουμε και τις κοινωνικές πολιτικές που πρέπει να εφαρμόσουμε μέσα από τις αστικές συγκοινωνίες, δε γίνεται με την ψήφιση του σχεδίου νόμου γι’ αυτό και είπαμε χθες, ότι για εμάς, μετά την ψήφιση του σχεδίου νόμου ξεκινάει το μεγάλο στοίχημα που έχουμε βάλει και η κοινή προσπάθεια για να έχουμε ένα άλλο τοπίο στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο, και της Αθήνας βεβαίως.
-Δημοσιογράφος: Να επανέλθουμε λίγο στη συζήτηση στη Βουλή, κύριε υπουργέ και να συζητήσουμε για τη στάση των κομμάτων. Η Δημοκρατική Συμπαράταξη και η Ένωση Κεντρώων ψήφισαν «παρών» και καταψήφισαν ΝΔ ΚΚΕ, Χρυσή Αυγή και Ποτάμι. Την περιμένατε αυτή τη στάση των κομμάτων;
-Υπουργός: Θέλω να είμαι ειλικρινής, όχι. Περίμενα ότι κάποια κόμματα, αν μη τι άλλο, θα ψήφιζαν κι αυτά «παρών» όπως το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος και δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά τη στάση του σε σχέση με τον ΟΑΣΘ. Τη Νέα Δημοκρατία, τη στάση της βεβαίως και του Ποταμιού, είναι οι δήθεν μεταρρυθμιστές της χώρας που εκπροσωπούν τον αεριτζίδικο ιδιωτικό τομέα τον κρατικοδίαιτο ιδιωτικό τομέα, όχι τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις, αυτοί αναπαράγονται όλα αυτά τα χρόνια και το σύστημα παραεξουσίας. Είναι πραγματικά θετικό που και η Ένωση Κεντρώων και η Δημοκρατική Συμπαράταξη με το δικό τους σκεπτικό και τη δική τους στάση, αν μη τι άλλο, εκφράστηκαν αρνητικά σ΄ αυτά που γίνονταν στον ΟΑΣΘ όλα αυτά τα χρόνια και ψήφισαν παρών.
-Δημοσιογράφος: Ε δεν το υπερασπίστηκε και κανένας. Δεν ακούστηκα καλή κουβέντα για τον ΟΑΣΘ
- Υπουργός: Ε όχι δεν έχετε δίκιο.
-Δημοσιογράφος; Τι ακούστηκαν;
-Υπουργός: Γιατί το λέτε αυτό; Η Νέα Δημοκρατία έδωσε πολύ μεγάλο αγώνα για να ακουστούν πολύ καλά λόγια για τον ΟΑΣΘ. Καταρχάς ακούστηκαν από εμάς τα πεπραγμένα της ΝΔ για τον ΟΑΣΘ. Τι έλεγε ο κ. Χατζηδάκης το 2008, σε ποιες πράξεις είχαν προχωρήσει για να γίνει μία παράνομη παράταση της σύμβασης του ΟΑΣΘ, τι έκαναν για να μην έλθει η περιουσία του ΟΑΣΘ στο ελληνικό Δημόσιο το 2010, τι έκαναν και τι αναπαράγονταν και οικονομικά, με απευθείας αναθέσεις, όλα αυτά τα χρόνια, και δεν μας είπε, παρότι ρωτήθηκε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ ο κ. Στεφανίδης ποιοι βουλευτές και ποιοι υπουργοί από τη Μεταπολίτευση και μετά ήταν μέτοχοι του ΟΑΣΘ. Έχουμε παρά πολλά να δούμε. Με ποιους φορείς με ποιους δημοσιογράφους με ποια σάιτ με ποιες εφημερίδες είχε σύμβαση ο ΟΑΣΘ, είναι θέματα που πρέπει να τα δούμε.
-Δημοσιογράφος: Τι εννοείτε; Είχε σύμβαση με δημοσιογράφους και εφημερίδες. Τι σύμβαση είχε;
-Υπουργός: Έλα ντε. Έπρεπε να έχει καταρχάς; Να ξεκινήσουμε από αυτό.
-Δημοσιογράφος: Όχι δε νομίζω.
-Υπουργός: Θα τα δούμε αυτά.
-Δημοσιογράφος: Κύριε Σπίρτζη υπάρχει μία κουβέντα εδώ στη Θεσσαλονίκη τις τελευταίες ημέρες με αφορμή τη συζήτηση στη Βουλή υπήρχε και μία ανακοίνωση από την ΠΕΔΚΜ, από το επαγγελματικό επιμελητήριο, ο δήμος Θεσσαλονίκης είπε ότι δεν προσκλήθηκε, μιλάνε για αποκλεισμό και ότι δεν προσκλήθηκαν όλοι οι δήμαρχοι και όλοι οι φορείς στη συζήτηση Βουλή. Το σχόλιό σας.
-Υπουργός: Δε νομίζω. Έχω την αίσθηση ότι η ΝΔ πρότεινε στις Επιτροπές να έρθει ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ πρότεινε να έρθουν όλοι οι δήμαρχοι της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, άρα όλοι οι δήμαρχοι έπρεπε από τους υπηρεσιακούς μηχανισμούς της Βουλής να ειδοποιηθούν και να έρθουν και από τι φαντάζομαι δεν έχει κανένας υπηρεσιακός της Βουλής πρόβλημα για να μην ειδοποιήσει, δεν είναι θέμα της κυβέρνησης.
-Δημοσιογράφος: Συγνώμη η πρόσκληση των ανθρώπων έγινε από εσάς ή από τη Βουλή;
-Υπουργός: Όχι βεβαία, δεν γίνεται από την κυβέρνηση η πρόσκληση. Από τη Βουλή γίνεται, από τα κόμματα του Κοινοβουλίου.
-Δημοσιογράφος: Ξέρετε τι συμβαίνει; Υπάρχει ένα θέμα που αξίζει να το ξεκαθαρίσουμε. Βγαίνει χθες ο κ. Μηταφίδης εδώ σε εμάς, και σχολιάζει με αρνητικό τρόπο, το γεγονός ότι δεν ήταν ο δήμος Θεσσαλονίκης. Προσπαθούμε να καταλάβουμε, τι έγινε. Το απόγευμα βγαίνει με ανακοίνωση ο δήμος Θεσσαλονίκης, και λέει, με συγχωρείτε παρά πολύ, δεν μας κάλεσε ποτέ κανένας. Και η ΠΕΔΚΜ λέει ότι κλήθηκαν συγκεκριμένοι δήμοι και ότι αποκλείστηκαν εννέα δήμοι
-Υπουργός: Καλά η ΠΕΔΚΜ και ο κ. Κυρίζογλου, έχει εκπληκτική φερεγγυότητα σ΄αυτά που λέει. Ειρωνικά το λέω. Από όσο θυμάμαι εγώ στην επιτροπή της Βουλής πάντως, ορίστηκαν και δεν είχε πρόβλημα κανείς να έρθουν όλοι οι δήμαρχοι της Περιφερειακής Ενότητας, ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας, ο εκπρόσωπος των Επιμελητηρίων, γιατί δεν μπορούν να είναι 30 φορείς, από ότι είπαν τα κόμματα δηλαδή, δεν τα είπε η κυβέρνηση αυτά, και για αυτό κλήθηκε μόνο ένας εκπρόσωπος που εκπροσωπούσε όλα τα επιμελητήρια, οι εργαζόμενοι, η πανελλαδική ομοσπονδία των εργαζομένων στις μεταφορές, ήταν πάρα πολύ χώροι.
-Δημοσιογράφος: Επειδή ο δήμος Θεσσαλονίκης θα είναι και στο συμβούλιο. Λέτε ότι δεν τον κάλεσε η Βουλή δηλαδή;
-Υπουργός: Δεν νομίζω ότι δεν το κάλεσε η Βουλή. Δηλαδή η αρμόδια επιτροπή και οι εκπρόσωποι των κομμάτων, αποφάσισε να κληθούν όλοι οι δήμαρχοι της Περιφερειακής Ενότητας. Τώρα από εκεί και πέρα δεν είμαι ο αρμόδιος να σας απαντήσω, για το τι έγινε επί της διαδικασίας, αν έλαβε κάποιος πρόσκληση ή γιατί δεν έλαβε, αν τον πήρε κάποιος τηλέφωνο ή όχι.
- Δημοσιογράφος: Μάλιστα, πρέπει να το δούμε πάντως
- Υπουργός: Όμως άκουσα και δεν το απάντησα, γιατί πραγματικά μερικά πράγματα είναι να τα απαξιώνεις, ένα βουλευτής της ΝΔ της Θεσσαλονίκης, που παραπονέθηκε, μάλιστα είναι και πρώην υπουργός, γιατί δεν κλήθηκε το Τεχνικό Επιμελητήριο. Δηλαδή, είναι να τρελαίνεται κανείς. Λες και καλεί η κυβέρνηση στις Επιτροπές τους φορείς.
-Δημοσιογράφος: Στις Επιτροπές δηλαδή ποιος καλεί;
-Υπουργός: Τα κόμματα.
-Δημοσιογράφος: Εννοείτε δηλαδή ότι η ΝΔ θα μπορούσε να είχε καλέσει το Τεχνικό Επιμελητήριο, το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο και 25 δήμους ακόμα;
-Υπουργός: Καθορίζεται ένας αριθμός και προτείνουν τόσο τα κόμματα της συμπολίτευσης της αντιπολίτευσης…
-Δημοσιογράφος: Δεν τους διαλέξατε εσείς δηλαδή αυτούς που ήρθαν στη Βουλή.
-Υπουργός: Όχι βέβαια, σιγά να μη διαλέγει ο υπουργός, στις διαδικασίες της Βουλής, ποιοι φορείς θα έρθουν. Για όνομα του Θεού. Και το ξέρουν και τα στελέχη της Ν.Δ αυτό, και ιδιαίτερα όσοι έχουν διατελέσει χρόνια κοινοβουλευτικοί και υπουργοί.
-Δημοσιογράφος: Χαθήκαμε λίγο στο διαδικαστικό νομίζω. Καλή διευκρίνιση είναι αυτή νομίζω, για να έχουμε μία εικόνα… Θέλω να σας ρωτήσω κάτι τελευταίο, υπήρξε μία ένταση εκεί με τον κ. Δένδια, σχετικά με μία πρόβλεψη για τιμωρία αυτών που δε θα παραδώσουν στοιχεία ή θα παραδώσουν στοιχεία και δεν θα τα δώσουν ολόκληρα, ή δεν θα φεύγουν από τις θέσεις τους και προβλέπεται ποινή τρία χρόνια, στέρηση των πολιτικών τους δικαιωμάτων. Υπονόησε ότι αυτό έχει σχέση με τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Τι ακριβώς είναι αυτή η ιστορία;
-Υπουργός: Το ρώτησα και εγώ. Αν η ΝΔ έχει στόχο ή σκοπό να κατεβάσει τη διοίκηση του ΟΑΣΘ στις επόμενες δημοτικές εκλογές, θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Προφανώς όπως καταλαβαίνετε, η πρόβλεψη αυτή έχει να κάνει με την προστασία των στοιχείων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών μέχρι να πάει η νέα διοίκηση, να μην καταστραφούν στοιχεία, να μην κλαπούν στοιχεία, να μην τα πάρει κάποιος και τα πάει σπίτι του, να υπάρχει μία συνέχεια στα στοιχεία και στον οργανισμό, για να μπορούν να γίνουν έλεγχοι. Εάν είχε κάποιος τέτοιο στόχο από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, θα προβλεφθεί και προβλέπεται από το νόμο πλέον που ισχύει, ποια ποινή υπάρχει. Από εκεί και πέρα, αν ο κ. Δένδιας πιστεύει ή έχει πληροφορίες ότι ήθελαν να εξαφανίσουν στοιχεία, κι από αυτούς που ήθελαν να εξαφανίσουν στοιχεία, θέλουν να τους αξιοποιήσουν και στην τοπική αυτοδιοίκηση, μάλλον έχουν ένα μεγάλο θέμα. Δεν ξέρω γιατί ανησυχούν, πραγματικά.
-Δημοσιογράφος: Να σας ρωτήσω κάτι πρακτικό. Ειλικρινά θέλω να μου πείτε. Πριν πόσο καιρό. Ποια ήταν η πρώτη ημέρα, που είπατε, ότι θα ξεκινήσω και θα κάνω την ιστορία με τον ΟΑΣΘ; Πριν πόσο καιρό;
- Υπουργός: Πριν πολύ καιρό.
-Δημοσιογράφος: Ένα χρόνο;
-Υπουργός: Όχι περισσότερο. Γιατί η πρώτη χρηματοδοτική συμβολή που υπέγραψα, ζήτηση πριν υπογράψω, να μου φέρουν τα πορίσματα των επιτροπών που παρέλαβαν το έργο, που έλεγαν δηλαδή οι αρμόδιοι φορείς, το υπουργείο, ότι το έργο αυτό έχει γίνει, και ότι τηρείται η σύμβαση μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και του ΟΑΣΘ. Και ανακάλυψα, ότι από το 57 μέχρι σήμερα, δεν υπήρχε ούτε μία τέτοια επιστολή, μία παραλαβή, του έργου του ΟΑΣΘ. Άρα είναι πολύς ο καιρός που επεξεργαζόμαστε το τι θα κάνουμε με τον ΟΑΣΘ. Αλλά κ. Λυκεσά, δεν το κάναμε στο πόδι. Κάναμε διαβούλευση, κάναμε πραγματική διαβούλευση, όπως ξέρετε με όλους τους φορείς της πόλης και δεν νομίζω ότι υπήρξε άλλο τέτοιο χρονικό διάστημα που κυβέρνηση ή ο αρμόδιος υπουργός, μίλησε για τον ΟΑΣΘ τόσες πολλές φορές με τους φορείς της Θεσσαλονίκης. Δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει. Συνήθως άλλα γίνονταν. Οι υπουργοί μετείχαν σε γεύματα όπως ο κ. Χατζηδάκης, που έδινε η διοίκηση του ΟΑΣΘ και έδινε συγχαρητήρια για τις φοβερές αστικές συγκοινωνίες που είχαμε στη Θεσσαλονίκη. Και τελείωνε εκεί ο κοινωνικός διάλογος για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, στη συνέχεια είχαμε τις επεκτάσεις των συμβάσεων που μας οδήγησαν στο σήμερα.
-Δημοσιογράφος: Και να κλείσουμε με αυτό. Είναι δύο μήνες οι εργαζόμενοι απλήρωτοι. Πως θα λυθεί τώρα το ζήτημα αυτό; Θέλω να πω γιατί μπορεί μέχρι να φύγει η παλιά διοίκηση, να έρθει η καινούργια, να υπάρξει ένα μεσοδιάστημα που θα υπάρχει κάποιο κενό, θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
-Υπουργός: Θεωρώ ότι η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν θα έχει ένα πολύ μεγάλο βάρος, δηλαδή δεν θα οφείλει να προστατέψει το κέρδος, για να μην πω την αισχροκέρδεια των μετόχων του ΟΑΣΘ και να έχει προτεραιότητα όπως ορίζουν οι νόμοι του ελληνικού κράτους, ιδιαίτερα στους δημόσιους φορείς, να δίνει τα δεδουλευμένα των εργαζόμενων.
-Δημοσιογράφος: Δεν σας ανησυχεί όμως ότι μπορεί η διοίκηση του ΟΑΣΘ να πάει στα δικαστήρια;
-Υπουργός: Καθόλου. Μακάρι να πάει.
-Δημοσιογράφος: Μακάρι να πάει;
-Υπουργός: Ναι, ναι το αναζητούμε. Ξέρετε η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που έχουνε συμβεί τραγικές στιγμές στην σύγχρονη ελληνική ιστορία, αλλά και ηρωικές στιγμές στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Είναι εκεί που σκοτώθηκε ο Γρηγόριος Λαμπράκης καθόλου τυχαία και είναι εκεί που δραστηριοποιήθηκε και ο Χρήστος Σαρτζετάκης, καθόλου τυχαία. Άρα όποιος θέλει να παρακωλύσει τον σχεδιασμό για σοβαρές ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη και να ταράξει τη ζωή της πόλης θα έχει απάντηση. Εμείς αναζητούμε και μια τέτοια αναμέτρηση. …
-Δημοσιογράφος: Αναζητείτε μια τέτοια αναμέτρηση;
-Υπουργός: Βεβαίως, βεβαίως. Το είπα και στη Βουλή. Δεν μας τρομάζει αυτό το πράγμα, καθόλου.
-Δημοσιογράφος: Ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας. Θα έχουμε την δυνατότητα να τα ξαναπούμε και υπό διαφορετικές συνθήκες πλέον. Καλή δύναμη. Σας ευχαριστούμε. Καλημέρα σας.
-Υπουργός: Καλημέρα.

Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης

  Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης