Λόγω εργασιών συντήρησης των συστημάτων του Ειδησεογραφικό Πρακτορείο    www.vouli.net, θα υπάρξει διακοπή στις υπηρεσίες. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας. * Ειδησεογραφικό Πρακτορείο _ www.vouli.net _ από το 1980 * Hellenic Cypriot * Hellenic Cypriot Press Agency * Κυβέρνηση www.vouli.net * Κυβέρνηση * Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης Ι.Ι. Μάγερ * Κυβέρνηση * Υπουργεία * Κυβερνητικός Εκπρόσωπος * Κόμματα * Βουλευτές * Κοινοβουλευτικές Ομάδες *_ Κύπρος * Κυβέρνηση * Κόμματα * Ε.Ε. * Ορθοδοξία * voulinet_politics * Παιδεία * Πολιτισμός * Περιφέρειες * Δήμοι * Τουρισμός * Βουλή * Economy * Business * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

6.2.18

Δ. Αβραμόπουλος: Ουδεμία σχέση είχα με το ζήτημα Novartis

Δ. Αβραμόπουλος: Ουδεμία σχέση είχα με το ζήτημα Novartis


H πολιτική του φαρμάκου και η τιμολόγησή του δεν ανήκε στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Υγείας, κατά το διάστημα της υπουργίας μου (2006-2009) και συνεπώς ουδεμία σχέση είχα ούτε και θα μπορούσα να έχω με το ζήτημα Novartis, τονίζει σε δήλωσή του ο Ευρωπαίος Επίτροπος Δ. Αβραμόπουλος.
«Με έκπληξη πληροφορήθηκα αναφορά του ονόματός μου στην δικογραφία για τη Novartis που απεστάλη στη Βουλή μαζί με άλλα ονόματα Πρωθυπουργών και Υπουργών της περιόδου 2006-2015», ανέφερε στη δήλωσή του ο ο κ. Αβραμόπουλος. Σημείωσε, δε, ότι «την περίοδο που ήμουν Υπουργός Υγείας, από το 2006 ως το 2009 η πολιτική του φαρμάκου και η τιμολόγησή του δεν ανήκε στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Υγείας και συνεπώς ουδεμία σχέση είχα ούτε και θα μπορούσα να έχω με αυτό το ζήτημα». Πρόσθεσε μάλιστα ότι « η αρμοδιότητα για το φάρμακο περιήλθε στο Υπουργείο Υγείας δυο χρόνια μετά την αποχώρησή μου. Απλά και ξεκάθαρα. Συνεπώς δεν υφίσταται ζήτημα» κατέληξε ο κ. Αβραμόπουλος.-

Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης

  Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης