Λόγω εργασιών συντήρησης των συστημάτων του Ειδησεογραφικό Πρακτορείο    www.vouli.net, θα υπάρξει διακοπή στις υπηρεσίες. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας. * Ειδησεογραφικό Πρακτορείο _ www.vouli.net _ από το 1980 * Hellenic Cypriot * Hellenic Cypriot Press Agency * Κυβέρνηση www.vouli.net * Κυβέρνηση * Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης Ι.Ι. Μάγερ * Κυβέρνηση * Υπουργεία * Κυβερνητικός Εκπρόσωπος * Κόμματα * Βουλευτές * Κοινοβουλευτικές Ομάδες *_ Κύπρος * Κυβέρνηση * Κόμματα * Ε.Ε. * Ορθοδοξία * voulinet_politics * Παιδεία * Πολιτισμός * Περιφέρειες * Δήμοι * Τουρισμός * Βουλή * Economy * Business * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

2.6.21

Κ. Χατζηδάκης: Προχωρήσαμε μαζί με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην κατάργηση 68 υπηρεσιών του ΕΦΚΑ από τα ΚΕΠ


Κ. Χατζηδάκης: Προχωρήσαμε μαζί με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην κατάργηση 68 υπηρεσιών του ΕΦΚΑ από τα ΚΕΠ

 Προχωρήσαμε μαζί με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην κατάργηση 68 υπηρεσιών του ΕΦΚΑ από τα ΚΕΠ, στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών. Είναι πιστεύω ένα σημαντικό βήμα μπροστά» επισημαίνει ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, σε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο

Σύμφωνα με τον υπουργό Εργασίας, «σίγουρα η εξυπηρέτηση του πολίτη από τις υπηρεσίες του υπουργείου μπορεί να βελτιωθεί. Και μάλιστα υπάρχουν πολλά δικαιολογημένα παράπονα πολιτών για υπηρεσίες στις οποίες κανείς δεν σηκώνει τηλέφωνο. Και εν πάση περιπτώσει, παράπονα για ελλιπή ενημέρωση και εξυπηρέτηση» αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Γι' αυτό», όπως σημειώνει, «προχωρούμε με διαδικασίες σαν κι αυτή. Όπως επίσης με τη σταδιακή ψηφιοποίηση της έκδοσης των συντάξεων, (την οποία θα επιδιώκουμε να επιταχύνουμε φυσικά). Με νέες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως το myEFKAlive και το myOAEDlive, όπου οι πολίτες μπορούν να πραγματοποιούν ραντεβού με βιντεοκλήση με τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ, ενώ το πιο σημαντικό πρότζεκτ μας είναι αυτό του μεγάλου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το οποίο αποσκοπεί ακριβώς στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών που έρχονται σε επαφή με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς».

«Η εξυπηρέτηση και η ενημέρωση του πολίτη είναι και αυτή κοινωνική πολιτική! Η αδιαφορία και η δεσποτική διάθεση απέναντι στους πολίτες δεν συγχωρούνται από κανέναν» τονίζει ο κ. Χατζηδάκης.

Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης

  Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης