27.1.22

Ανάρτηση του Κυρ. Μητσοτάκη για τα θύματα του Ολοκαυτώματος: "Δεν ξεχνάμε"


 

Ανάρτηση του Κυρ. Μητσοτάκη για τα θύματα του Ολοκαυτώματος: "Δεν ξεχνάμε"

Δεν ξεχνάμε τους συμπατριώτες μας και όλους τους Εβραίους που χάθηκαν στο Άουσβιτς & στα στρατόπεδα της φρίκης» σημειώνει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτηση του στο twitter, με αφορμή τη σημερινή Ημέρα Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος.

«Η Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Ολοκαυτώματος ας γίνει ο φάρος που θα δείχνει τον δρόμο της καθημερινής μας δράσης απέναντι στον ρατσισμό & τον αντισημιτισμό» καταλήγει ο κ.Μητσοτάκης.

Μ. Χαρακόπουλος: Τάχιστα να κριθούν οι βουλευτές σχετικά με τον ΟΠΕΚΕΠΕ για να συμμετάσχουν με καθαρό μέτωπο στις εκλογές

  «Καλό είναι αυτές οι υποθέσεις τάχιστα να διευθετηθούν, έτσι ώστε οι συνάδελφοι βουλευτές να κριθούν από τη δικαιοσύνη. Θέλω να πιστεύω ...