3.2.22

Συνάντηση ΠτΔ με τον υφυπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Θ. Λιβάνιο

 


Συνάντηση ΠτΔ με τον υφυπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Θ. Λιβάνιο

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου δέχθηκε σήμερα το μεσημέρι στο Προεδρικό Μέγαρο τον υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Θοδωρή Λιβάνιο, ο οποίος την ενημέρωσε για θέματα της αρμοδιότητάς του.

Ειδικότερα, ο κ. Λιβάνιος αναφέρθηκε στην αναβάθμιση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με αιχμή την επικείμενη δράση των «Έξυπνων Πόλεων».

Μ. Χαρακόπουλος: Τάχιστα να κριθούν οι βουλευτές σχετικά με τον ΟΠΕΚΕΠΕ για να συμμετάσχουν με καθαρό μέτωπο στις εκλογές

  «Καλό είναι αυτές οι υποθέσεις τάχιστα να διευθετηθούν, έτσι ώστε οι συνάδελφοι βουλευτές να κριθούν από τη δικαιοσύνη. Θέλω να πιστεύω ...