Λόγω εργασιών συντήρησης των συστημάτων του Ειδησεογραφικό Πρακτορείο    www.vouli.net, θα υπάρξει διακοπή στις υπηρεσίες. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας. * Ειδησεογραφικό Πρακτορείο _ www.vouli.net _ από το 1980 * Hellenic Cypriot * Hellenic Cypriot Press Agency * Κυβέρνηση www.vouli.net * Κυβέρνηση * Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης Ι.Ι. Μάγερ * Κυβέρνηση * Υπουργεία * Κυβερνητικός Εκπρόσωπος * Κόμματα * Βουλευτές * Κοινοβουλευτικές Ομάδες *_ Κύπρος * Κυβέρνηση * Κόμματα * Ε.Ε. * Ορθοδοξία * voulinet_politics * Παιδεία * Πολιτισμός * Περιφέρειες * Δήμοι * Τουρισμός * Βουλή * Economy * Business * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε.

14.9.10

Δ.ΔΡΟΥΤΣΑΣ: Έχω γεννηθεί στην Κύπρο. Παιδί πέντε χρονών έζησα την τραγωδία της εισβολής, στη Λευκωσία. Αυτά, αντιλαμβάνεστε, μένουν στην καρδιά, δεν τα ξεχνάει κανείς και θα είναι πάντοτε οδηγός μου.

ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ.ΚΑΡΟΛΟΥ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ κ.ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΡΟΥΤΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ
14.9.2010

Δ.ΔΡΟΥΤΣΑΣ: Κύριε Πρόεδρε, η πρώτη μου πράξη ως Υπουργός Εξωτερικών ήταν να ζητήσω να με δεχθείτε και σας ευχαριστώ γι’αυτό. Και επίσης, για να σας ενημερώσω για το πρόσφατο ταξίδι μου στην Κύπρο. Ήταν το πρώτο μου ταξίδι ως Υπουργού Εξωτερικών γιατί ήθελα να στείλω ένα ξεκάθαρο και συμβολικό μήνυμα στον κυπριακό ελληνισμό ότι το Κυπριακό παραμένει ύψιστη προτεραιότητα στην ελληνική εξωτερική πολιτική. Και να σας μεταφέρω βεβαίως και τους θερμούς χαιρετισμούς του Προέδρου Χριστόφια.


ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μα έχετε και κάποια σχέση με την Κύπρο…


Δ.ΔΡΟΥΤΣΑΣ: Έχω γεννηθεί στην Κύπρο. Παιδί πέντε χρονών έζησα την τραγωδία της εισβολής, στη Λευκωσία. Αυτά, αντιλαμβάνεστε, μένουν στην καρδιά, δεν τα ξεχνάει κανείς και θα είναι πάντοτε οδηγός μου.

Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης

  Κυρ. Μητσοτάκης: Χρειαζόμαστε πρόσθετους πόρους για το μεταναστευτικό και το Ταμείο Αλληλεγγύης